Skip to main content Skip to footer

Skriv dig på ventelisten

Venteliste

Man skal være på venteliste for at få en have i HF Strandlyst og have bopæl i Horsens Kommune. Dette er et krav fra Horsens Kommune og fremgår også af kolonihaveloven. For at komme på venteliste skal man være fyldt 18 år og have indbetalt et gebyr på 200,- kr.

Anmodning om optagelse på ventelisten fremsendes pr. email eller brev til kassereren på kasserer.hf.strandlyst@gmail.com og gælder for kalenderåret.
Optagelse på ventelisten sker, når betalingen af gebyr er registreret på foreningens konto:
Arbejdernes Landsbank: Reg.nr. 5343 kontonr. 0247719

Når man optages på ventelisten, skrives man ind på listen på hjemmesiden med sine initialer iht persondataloven.

Når man er opført på ventelisten, skal man selv holde øje med opslag på foreningens hjemmeside og i opslagstavlen om haver, der er til salg. Hvis ikke foreningen har modtaget respons fra personer på ventelisten senest 3 uger efter en have er averteret til salg, vil haven kunne sælges til personer, der sidst er tilmeldt ventelisten.

Anmodning om optagelse på ventelisten skal indeholde følgende oplysninger:

1. Navn
  2. Adresse
  3. Postnr./By
  4. Telefon-nr.
  5. Email-adresse

Såfremt man fortsat ønsker at stå på ventelisten efter 1 år, skal man fremsende fornyet bekræftelse til kassereren på kasserer.hf.strandlyst@gmail.com (bekræftelsen er gebyrfri) i begyndelsen af det nye år - inden udløbet af februar. Man opskrives i den rækkefølge, som anmodningerne modtages. Såfremt man ikke genbekræfter sin plads på ventelisten, vil man blive slettet fra denne. Bestyrelsen har ret til at afvise ansøgere og hvis det sker, får man en begrundelse herfor.

Ønsker man fornyet optagelse på ventelisten, skal der atter indbetales et gebyr på 200,- kr.

Venteliste pr. dags dato:

1. L.E.
  2. A.E.S.