Info om begivenheder i løbet af året

Årets gang i Strandlyst

Januar:

Vandlån halvårlig 1050 kr. betales 1. januar på foreningens konto: 5343 0247 700.
Husk at påføre have-nr. før navnet og tilmelde det til betalingsservice.

Marts:

Vandforbrug betales 1. marts (opkrævning bliver tilsendt)
Fællesforsikring betales 1. marts (opkrævning bliver tilsendt)

Marts/April:

Mødepligt ved vandåbning ca. 1. april (dato bliver tilsendt).

Kan du ikke komme, meld afbud til en i bestyrelsen eller spørg din nabo om hjælp. Der skal være frie adgangsveje.

Haveleje halvårlig 1500 kr. betales 1. april og 1. oktober eller hele beløbet den 1. april på 3000 kr. på foreningens konto: 5343 0247 719 (Skal tilmeldes betalingsservice).

Juni:

Hækken skal klippes denne måned.

Arbejdslørdag i denne måned (der er mødepligt). Er du forhindret, så husk at melde afbud.

Juli:

Vandlån halvårlig 1050 kr. betales 1. juli og 1. januar på foreningens konto: 5343 0247 700.
Ønsker du at betale helårlig 2100 kr. skal det betales 1. juli (tilmeldes betalingsservice).

September:

Hækken skal klippes denne måned

Oktober:

Haveleje halvårlig 1500 kr. betales 1. oktober

November:

Mødepligt ved vandlukning ca. 1. november (dato bliver tilsendt).
Kan du ikke komme, meld afbud til en i bestyrelsen eller spørg din nabo om hjælp (der skal være frie adgangsveje)

Orientering til alle

I vækstperioden skal græsplænen klippes, højt ukrudt fjernes, bedet uden for hæk klippes eller luges og vej holdes til midten (huller fyldes med grus).

Kolonihavekredsen har præmiering af tilmeldte haver en gang årligt.
Bestyrelsen indstiller haverne.

Aktiviteter til socialt samvær kan der arrangeres f. eks. grill, havevandring m.m. Forslag modtages.

Med venlig hilsen bestyrelsen for Strandlyst