Velbeliggende kolonihave

Have nr. 34

Velbeliggende kolonihave udbydes hermed, beliggende på Vej 3 i Strandlyst.

Der er udsigt til Nørrestrand, samt tæt på naturområdet samme sted. Haven er en del af Kolonihaveforeningen Strandlyst, der er en mindre (51 haver) forening, med et godt miljø og stærk økonomi.

Haven er på ca. 600 m2 anlagt i tre terrasser, der er parkering til bil og trailer.

Det bebyggede areal udgør i alt ca. 44 m2, der er fordelt med ca. 27 m2 beboelse, 4 m2 værksted/skur og resten overdækket terrasse. Der er et nyere drivhus på ca. 8 m2.

Beboelsen er udformet med en stue, et soveområde, køkken samt toilet med diverse skabe, vask og spejl. Beboelsen er isoleret hele vejen rundt med 125 mm glasuld i gulv, 100 mm i vægge og 150 mm i loft, huset er opført på en støbt (frostfri) sokkel.

Der er ca. 50 m2 åbne klinkebelagte terrasser rundt om huset.

Der er komplet elinstallation, en parcelhusinstallation med 3 + 50 amp sikringer.

Ligeledes er installeret en 3 m3 samletank. Ligesom der er en nyere vandinstallation (2018) med vandur i haven. Der er ført vand og el til drivhus, samt vand til tre tappesteder i haven.

Haven har i ca. 18 år mest været brugt til grøntsager, der er mange frugttræer, frugtbuske mv. i haven, samt et rigt fugleliv, besøg af egern og rådyrfamilie (der er hegn i hækken).

Denne herlighed er vurderet til kr. 240.630 og sælges for kr. 176.000 inklusiv betalt haveleje til oktober 2024, samt betalt fællesforsikring (den store pakke, der dækker alt) til 1. april 2025.

Faste udgifter udgør kr. 3000 om året i haveleje, en lovpligtig brandforsikring eller (den store pakke), der udbydes af kolonihaveforbundet ca. pris i år kr. 1700, et årligt vandforbrug, der afregnes med ca. kr. 110 i fast afgift og ca. kr. 15 pr. m3 forbrug.

Derudover påhviler der hverken have eller hus nogen økonomiske forpligtelser, der skal overtages uden for købesummen.

Det er vigtigt at forstå, at man LEJER haven ved haveforeningen Strandlyst og KØBER hus med tilbehør ved undertegnede.

Henvendelse er til Ib Christensen, Telefon 51887148 eller mail: ane.strandlyst69@gmail.com